Get Adobe Flash player

Xestor educativo

Sallenet

Lema do ano

Somos La Salle. Lema curso 2020-21

Facebook

Síguenos en Twitter

Colexio

Transformando la educación, transformamos en mundo. NCA La Salle

https://colegioslasalle.org/

Print Friendly, PDF & Email

Transformando la educación, transformamos en mundo. NCA La Salle

https://colegioslasalle.org/

Print Friendly, PDF & Email

Transformando la educación, transformamos en mundo. NCA La Salle

 

https://colegioslasalle.org/

Sigue leyendo

Print Friendly, PDF & Email

Empréstitos mes de xaneiro. Clube de lectura

Despois das merecidas vacacións, xa estamos outra vez de volta.

Para comezar este novo ano, presentámosvos a oferta de libros que ten preparado o Clube de lectura para empréstito nesta quenda.

Lembrade facer as vosas reservas no enderezo clubdelecturalasalle@gmail.com. O prazo remata o 12 de xaneiro.

Sigue leyendo

Print Friendly, PDF & Email

Todo final trae un novo comezo 

O 2020 está a piques de terminar e o seu final tráenos un novo comezo. Todos vivimos este ano de maneira intensa e especial, deixámonos moito no camiño, ao esforzo de seguir avanzando en  circunstancias difíciles sumamos perdas emocionais e persoais, e o noso mundo transformouse no máis próximo e a nivel global. Pero todo isto debe alimentar o nosoespírito e enchernos de forza para continuar, deixando que a luz deste tempo de Advento ilumine o percorrido e guíe os nosos pasos.

Queremos celebrar o novo comezo, brindar polas novas oportunidades, felicitarnos por ser capaces de continuar construíndo futuro e alegrarnos por estar xuntos e por formar parte da familia lasaliana.

Estamos convencidos de que o 2021 será mellor que o ano que deixamos atrás, e que a pesar das dificultades que nos poida presentar, poderemos vivilo desde o compromiso que nos fai crecer como persoas e como institución, e que nos leva a poñer no centro da nosa misión a aqueles que máis nos necesitan, estean onde estean.

Estamos chamados a cumprir un papel esencial como alumno ou educador nas nosas obras educativas, como familia que sente coprotagonista no proxecto, como asociado ou como Irmán, e queremos devolver
á sociedade algo do que recibimos. Fagámonos ese agasallo e deixemos que sexan os demais quen o reciba.

Que o 2021 nos encha de paz, que a alegría encha os nosos recunchos, que a serenidade nos axude a afrontar o que está por vir, que os nosos soños se fagan realidade e que o novo comezo o sexa de vida.

Bo Nadal!

Equipo de Animación Distrital

Sigue leyendo

Print Friendly, PDF & Email

Miles de ciudadanos salen a las calles de las principales ciudades convocados por Más Plurales para protestar contra la aprobación de la Ley Celaá

Cerca de un millón de personas en cincuenta ciudades de todo el país salieron a la calle este 20 de diciembre para protestar por lo que consideran un atropello a sus libertades democráticas y educativas, demostrando que no se rinden ante una ley que no aborda los problemas reales de la educación española. Convocados por la Plataforma Más Plurales, los ciudadanos siguen mostrando su oposición a la Ley Celaá, una norma que impone un único modelo de educación y elimina la libertad de las familias para elegir el tipo de educación que desean para sus hijos.

La oposición ciudadana a esta ley se ha traducido en miles de vehículos colapsando las principales arterias de ciudades de todo el territorio español. A pesar de que la tramitación de la ley sigue adelante, Más Plurales asegura que no se rendirá y seguirá luchando con todos los medios democráticos a su alcance para corregir una norma contraria a las libertades constitucionales y que, además, pone en peligro el futuro laboral de miles de trabajadores de la enseñanza concertada, de los centros de educación especial y del profesorado de Religión que imparte clases en los centros públicos.

Captura de pantalla 2020 12 20 a las 12.59.12Al final de la manifestación, los representantes de las asociaciones de padres integrantes de Mas Plurales leyeron un manifiesto en el que volvieron a pedir la retirada de la ley.

Puedes leer el manifiesto aquí.

Esta acción se suma a las llevadas a cabo durante los últimos meses, entre las que se han producido varias concentraciones tanto delante del Congreso, como delante del Senado, la recogida de más de 1.930.000 firmas y otra manifestación con coches de la marea naranja el pasado día 22 de noviembre. Sigue leyendo

Print Friendly, PDF & Email

Entrevista «O voluntariado non para!»

Na mañá do 9 de decembro participamos na campaña a pé de rúa deseñada pola Consellería de Política Social da Xunta de Galicia para conmemorar o Día Internacional do Voluntariado. Para iso, participamos con dúas alumnas, Ainoha Cobelo e Ainhoa Santos, e a profesora encargada de Pasaporte Solidario no centro, Mónica Lorenzo, nunha entrevista onde demos o coñecer as actividades que se levan a cabo no noso centro respecto ao voluntariado.

Nesa entrevista explicamos o programa que temos no centro para traballar o voluntariado. Este ten os seus alicerces no noso Caracter Propio e no Plan de Achegamento á Realidade (PAR) no que todos os niveis do colexio, desde Educación infantil ata o último curso de Educación secundaria traballan durante un ano escolar sobre a realidade de grupos sociais de persoas desfavorecidas. Así, ao longo da súa estadía no colexio, achéganse a realidades diversas coma os xordos, persoas maiores, inmigrantes, persoas sen teito, cegos, persoas con diversidade funcional…  Durante ese curso escolar, escoitan, investigan as dificultades que teñen, analizan criticamente a información, escoitan testemuñas de primeira man de persoas que lles transmiten o seu día a día, adquiren pequenos compromisos, todo iso, ao abeiro do centro e dos seus titores…

Unha vez chegados a 3º e 4º de ESO teñen a oportunidade para, de xeito voluntario, dar un paso máis alá e iniciar unha andadura persoal no mundo do voluntariado dentro do programa «Pasaporte Solidario» organizado pola Xunta de Galicia a través de  Voluntariado Galego. O centro ofrécelles participar en distintas actividades que lles permiten vivir experiencias vitais de moita intensidade e que os marcan positivamente na súa vida.

A situación sanitaria ten condicionado moito as posibilidades de realizar este ano as visitas debido a que xeralmente traballamos con persoas que pertencen a grupos de risco, e que estes teñen limitada a asistencia de persoas alleas ás organizacións. Por iso, atopámonos á espera das instrucións das autoridades para poder incorporalas ao proxecto deste ano. En previsión destes atrancos, temos previsto traballar a concienciación medioambiental, baseada no Camiño de Santiago, e centrada no «Camiño inglés», e de seguro que terá uns resultados tan satisfactorios coma o de anos anteriores.

Podedes escoitar aquí a entrevista:

 

Sigue leyendo

Print Friendly, PDF & Email

Propostas do Clube de Lectura

O Clube de Lectura ten preparadas estas estupendas lecturas como suxerencia para o noso alumnado.

 

Se estades interesados, podedes facer a reserva no correo electrónico clubdelecturalasalle@gmail.com ata o día 8 de decembro. Animádevos!

 

 

 

Print Friendly, PDF & Email

Día internacional de las personas con discapacidad

El 3 de diciembre se celebra el Día internacional de las personas con discapacidad. El colegio quiere unirse a esta celebración para dar visibilidad a las dificultades que se encuentran en su día y sensibilizar a todo el alumnado… Sigue leyendo

Campaña de Navidad – Postales navideñas

En vista de que la situación que estamos viviendo impide que realicemos de forma directa nuestra habitual campaña de recogida de alimentos y productos de higiene, desde el colegio hemos pensado en una nueva forma de llevar a cabo nuestra modesta colaboración en estas fechas.

POSTALES DE NAVIDAD PARA LA RESIDENCIA DE MAYORES:

Como muchos de vosotros sabéis, uno de los momentos que más ilusiona y hace disfrutar a los más peques del cole es nuestra tradicional visita a la Residencia de Mayores de Caranza donde les suele estar esperando Papá Noel. Pues bien, dado que este año no vamos a poder hacernos presentes en persona entre ellos y la incertidumbre de si podrán celebrar estas fechas con sus familiares, hemos pensado en hacerles llegar nuestro cariño a través de esta iniciativa.

Os invitamos a realizar junto a vuestros/as hijos/as una postal navideña dirigida a los usuarios de la residencia, recordándoles que todo esto pasará pronto y podremos volver a compartir los buenos momentos de cada año. Las postales se realizarán en formato A5 (medio folio) sobre el material que se desee (papel, cartulina,
etc…). Estas se entregarán a los/as tutores/as hasta el día 15 de diciembre (para poder permanecer la pertinente cuarentena en el centro antes de hacerlas llegar a la residencia). Sigue leyendo

Print Friendly, PDF & Email